آگهی استخدام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی و از محل سهمیه استخدامی (شماره مجوز ۴۰۹۹۴/۲۲۰/۱۹۰، تاریخ مجوز ۱۹/۱۰/۱۳۹۱) معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۱۰۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی مصاحبه و گزینش بصورت رسمی آزمایشی به شرح ذیل استخدام مینماید.
|
ردیف
|
رشته شغلی
|
عنوان پست
|
شهر محل خدمت
|
تعداد مورد نیاز
|
مرد
|
زن
|
شرایط احراز
|
|
۱
|
کارشناس
امور اداری
|
کارشناس امور پیگیری
|
تهران
|
۸
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای امور اداری، مدیریت، علوم اقتصادی، مهندسی صنایع، برنامه ریزی اموزشی
|
|
۲
|
کارشناس امور هماهنگی
|
||||||
|
۳
|
کارشناس بررسی و تنظیم گزارشات
|
||||||
|
۴
|
کارشناس امور دبیرخانه و ثبت مکاتبات
|
||||||
|
۵
|
کارشناس تشریفات
|
||||||
|
۶
|
کارشناس آموزشی و بهسازی منابع انسانی
|
||||||
|
۷
|
کارشناس توسعه مدیریت و منابع
|
||||||
|
۸
|
کارشناس امور رفاهی و بیمه
|
||||||
|
۹
|
کارشناس
روابط بین المللی
|
کارشناس همکاریهای بینالملل
|
تهران
|
۴
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای
روابط سیاسی، دیپلماسی سازمانهای بینالمللی، حقوق بین الملل، علوم سیاسی،
روابط بین الملل
|
|
۱۰
|
کارشناس روابط بینالملل
|
||||||
|
۱۱
|
کارشناس روابط بینالملل
|
||||||
|
۱۲
|
کارشناس روابط بینالملل
|
||||||
|
۱۳
|
کارشناس
امور پژوهشی
(علوم انسانی)
|
کارشناس هماهنگی امور علمی
|
تهران
|
۸
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای
پژوهشگری علوم اجتماعی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، علوم حوزوی، تاریخ،
جغرافیا، برنامه ریزی اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، سیاستگذاری علم و فناوری،
مدیریت اجرایی، MBA، آمار، مدیریت تکنولوژی
|
|
۱۴
|
کارشناس هماهنگی مراکز علمی
|
||||||
|
۱۵
|
کارشناس مطالعات بازار
|
||||||
|
۱۶
|
کارشناس بازاریابی
|
||||||
|
۱۷
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم انسانی
|
||||||
|
۱۸
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم ارزشی و معرفتی
|
||||||
|
۱۹
|
کارشناس توانمندسازی علمی
|
||||||
|
۲۰
|
کارشناس توانمندسازی علمی
|
||||||
|
۲۱
|
کارشناس
امور پژوهشی-
(علوم پایه)
|
کارشناس علمی و پژوهشی
|
تهران
|
۷
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای ریاضی، شیمی و بیوشیمی، فیزیک، زیست شناسی و پزشک عمومی
|
|
۲۲
|
کارشناس اطلاع رسانی علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۲۳
|
کارشناس توانمندسازی پژوهشی
|
||||||
|
۲۴
|
کارشناس توانمندسازی پژوهشی
|
||||||
|
۲۵
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم پایه
|
||||||
|
۲۶
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم پزشکی
|
||||||
|
۲۷
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم بین رشتهای
|
||||||
|
۲۸
|
کارشناس
امور پژوهشی
|
کارشناس پایش ساختارهای علم و فناوری
|
تهران
|
۲۳
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس در رشتههای مدیریت
تکنولوژی، سیاستگذاری علم و فناوری، MBA، آینده پژوهی، مدیریت اجرایی،
مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی
|
|
۲۹
|
کارشناس نظارت و ارزیابی هماهنگیهای علم و فناوری
|
||||||
|
۳۰
|
کارشناس همافزایی فعالیتهای علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۳۱
|
کارشناس توسعه تعاملات علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۳۲
|
کارشناس هماهنگی اطلاعات علمی
|
||||||
|
۳۳
|
کارشناس هماهنگی اطلاعات علمی
|
||||||
|
۳۴
|
کارشناس هماهنگی اطلاعات پژوهشی
|
||||||
|
۳۵
|
کارشناس هماهنگی اطلاعات پژوهشی
|
||||||
|
۳۶
|
کارشناس امور هماهنگی دانشگاه و صنعت
|
||||||
|
۳۷
|
کارشناس امور هماهنگی دانشگاه و صنعت
|
||||||
|
۳۸
|
کارشناس فناوری و نوآوری
|
||||||
|
۳۹
|
کارشناس هماهنگی مراکز فناوری
|
||||||
|
۴۰
|
کارشناس هماهنگی مراکز فناوری
|
||||||
|
۴۱
|
کارشناس هماهنگی مراکز نوآوری
|
||||||
|
۴۲
|
کارشناس تصویب طرحهای کلان فناوری
|
||||||
|
۴۳
|
کارشناس تجاریسازی
|
||||||
|
۴۴
|
کارشناس هماهنگی روابط علمی و فناوری
|
||||||
|
۴۵
|
کارشناس ساختارهای پژوهشی
|
||||||
|
۴۶
|
کارشناس طبقهبندی مراکز علمی
|
||||||
|
۴۷
|
کارشناس پایش فعالیتهای علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۴۸
|
کارشناس نظارت و ارزیابی علم و فناوری بینالمللی
|
||||||
|
۴۹
|
کارشناس ارتباطات و هماهنگی نمایندگیهای علمی
|
||||||
|
۵۰
|
کارشناس ارزیابی نمایندگیهای علمی
|
||||||
|
۵۱
|
کارشناس
امور پژوهشی
(مهندسی)
|
کارشناس مطالعات فناوری
|
تهران
|
۷
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای
مهندسی کامپیوتر، مهندسی مواد، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع، الکترونیک،
مهندسی مکانیک، مهندسی هوا-فضا
|
|
۵۲
|
کارشناس مطالعات فناوری
|
||||||
|
۵۳
|
کارشناس مطالعات فناوری راهبردی
|
||||||
|
۵۴
|
کارشناس مطالعات علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۵۵
|
کارشناس مطالعات علمی و پژوهشی
|
||||||
|
۵۶
|
کارشناس مطالعات فناوری
|
||||||
|
۵۷
|
کارشناس ممیزی توسعه علوم مهندسی
|
||||||
|
۵۸
|
کارشناس
روابط عمومی
|
کارشناس ارتباطات
|
تهران
|
۵
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای
امور فرهنگی، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، روزنامه
نگاری
|
|
۵۹
|
کارشناس مستند سازی و آرشیو
|
||||||
|
۶۰
|
کارشناس اطلاع رسانی
|
||||||
|
۶۱
|
کارشناس روابط عمومی
|
||||||
|
۶۲
|
کارشناس امور رسانه
|
||||||
|
۶۳
|
کارشناس
بازرگانی خارجی
|
کارشناس کسب و کار بینالمللی
|
تهران
|
۵
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای
مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، حقوق بین الملل، امور گمرکی، معارف اسلامی و
مدیریت
|
|
۶۴
|
کارشناس مبادلات فناوریهای نوین
|
||||||
|
۶۵
|
کارشناس جذب سرمایهگذاری خارجی
|
||||||
|
۶۶
|
کارشناس بازاریابی بینالمللی
|
||||||
|
۶۷
|
کارشناس بازاریابی بینالمللی
|
||||||
|
۶۸
|
کارشناس امور کشوری و مدنی
|
کارشناس بررسی قراردادها و تفاهم نامهها
|
تهران
|
۲
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای علوم سیاسی، حقوق،مدیریت دولتی، علوم قضائی، مبانی فقه و حقوق
|
|
۶۹
|
کارشناس ثبت اسناد و املاک
|
||||||
|
۷۰
|
کارشناس حقوقی
|
کارشناس تهیه لوایح و مقررات
|
تهران
|
۲
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته حقوق و علوم قضائی
|
|
۷۱
|
کارشناس امور حقوقی
|
||||||
|
۷۲
|
کارشناس
برنامه ریزی
|
کارشناس سیاستگذاری و نظارت راهبردی
|
تهران
|
۱۶
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس در رشتههای سیاستگذاری
علم و فناوری، مدیریت اجرایی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت صنعتی،MBA، آمار،
مهندسی صنایع
|
|
۷۳
|
کارشناس سیاستگذاری علم
|
||||||
|
۷۴
|
کارشناس سیاستگذاری فناوری
|
||||||
|
۷۵
|
کارشناس سیاستگذاری فناوری
|
||||||
|
۷۶
|
کارشناس بررسی زیرساختهای علم و فناوری
|
||||||
|
۷۷
|
کارشناس نظارت و ارزیابی سیاستهای علمی
|
||||||
|
۷۸
|
کارشناس نظارت و ارزیابی سیاستهای علمی
|
||||||
|
۷۹
|
کارشناس نظارت و ارزیابی سیاستهای فناوری
|
||||||
|
۸۰
|
کارشناس برنامهریزی و هماهنگی طرحهای کلان ملی
|
||||||
|
۸۱
|
کارشناس نظارت و ارزیابی طرحهای کلان ملی
|
||||||
|
۸۲
|
کارشناس نظارت و ارزیابی طرحهای کلان ملی
|
||||||
|
۸۳
|
کارشناس برنامهریزی و هماهنگی فناوری راهبردی
|
||||||
|
۸۴
|
کارشناس برنامهریزی و هماهنگی فناوری راهبردی
|
||||||
|
۸۵
|
کارشناس نظارت و ارزیابی فناوری راهبردی
|
||||||
|
۸۶
|
کارشنا س توسعه و ترویج فناوری های راهبردی
|
||||||
|
۸۷
|
کارشناس مطالعات قوانین و مقررات
|
||||||
|
۸۸
|
مسئول
خدمات اداری
|
کارشناس امور عمومی
|
تهران
|
۱
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای امور اداری، مدیریت، علوم اقتصادی
|
|
۸۹
|
مسئول
خدمات مالی
|
کارپرداز
|
تهران
|
۱
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس در رشتههای امور مالی، حسابداری، امور اداری، مدیریت
|
|
|
۹۰
|
حسابدار
|
کارشناس اعتبارات
|
تهران
|
۱
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای امور اداری و مدیریت، حسابداری، علوم اقتصادی
|
|
۹۱
|
حسابدار
|
حسابدار
|
تهران
|
۳
|
*
|
*
|
فوق دیپلم به بالاتر در یکی از رشتههای امور اداری و
مدیریت، امور مالی و حسابداری، اقتصاد و حصول تجارب مربوط طبق جدول شرایط
احراز٫
|
|
۹۲
|
حسابدار
|
||||||
|
۹۳
|
امین اموال
|
||||||
|
۹۴
|
کارشناس
برنامه و بودجه
|
کارشناس بودجهریزی
|
تهران
|
۵
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای امور اداری و مدیریت، علوم اقتصادی، امور مالی، حسابداری
|
|
۹۵
|
کارشناس تشکیلا ت و روش ها
|
||||||
|
۹۶
|
کارشناس تحول اداری
|
||||||
|
۹۷
|
کارشناس برنامهریزی
|
||||||
|
۹۸
|
کارشناس بهرهوری و ارزیابی عملکرد
|
||||||
|
۹۹
|
کارشناس
تحلیلگر سیستم
|
کارشناس نظارت و ارزیابی سامانههای جامع ارتباطات و اطلاعات علم و فناوری
|
تهران
|
۲
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، فناوری اطلاعات
|
|
۱۰۰
|
کارشناس تحلیلگر سیستم و نرمافزار
|
||||||
|
۱۰۱
|
کارشناس امور سختافزار رایانه
|
کارشناس برنامهنویس
|
تهران
|
۱
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشتههای مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، فناوری اطلاعات
|
|
۱۰۲
|
کارشناس شبکه
|
کارشناس شبکه
|
تهران
|
۱
|
*
|
*
|
دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس،فوق لیسانس در رشتههای مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، فناوری اطلاعات
|
شرایط عمومی استخدام:
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان.
۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۴- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۵- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیشبینی شده است)
۶- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱- داشتن حداقل سن بیست و سه سال و حداکثر چهل سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیههای معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهههای نبرد حق علیه باطل (از تاریخ
۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند، به میزان
مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان
در اثر مجروحیت در جبهههای نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها،
جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمیباشند شامل: همسر، فرزندان،
پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
ج) فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و
فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن
معاف میباشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای
دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشتهاند به میزان مدت خدمت
غیر رسمی آنها.
۲- داوطلبان میبایست بومی استان تهران باشند.
مدارک مورد نیاز:
تکمیل برگ درخواست شغل (در سایت ارائه شده).
۲- تصویر آخرین مدرک تحصیلی دانشگاهی، با فرمت JPG.
3- تصویر کارت ملی با فرمت JPG.
4- تصویر صفحه اول شناسنامه و در صورت توضیحات تصویر صفحه آخر، با فرمت JPG.
5- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت
قانونی دائم (ویژه برادران). تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ
آخرین مهلت ارسال مدارک باشد. با فرمت JPG.
6- پرداخت مبلغ ۱۱۴٫۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب (طبق دستورالعمل مندرج در نحوة ثبتنام).
۷- عکس ۴×۳ جدید، با فرمت (DPI ۵۷) JPG، حداکثر ۱۶۰ کیلوبایت.
۸- مدارک دال بر ایثارگری، معلولیت (معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط).
۹- مدارک دال بر بومی بودن.
نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:
۱-ثبت نام از طریق اینترنت انجام خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایتهای: (www.sanjesh.org و
یا www.isti.ir) مراجعه و فرم ثبتنام را ازتاریخ ۹/۲/۱۳۹۲ حداکثر تا
تاریخ (۱۳/۲/۱۳۹۲) تکمیل نمایند و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴۰۰۰ ریال به صورت
الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در
آزمونهای توانمندی عمومی داوطلبان استخدام اقدام نمایند.
زمان و محل توزیع کارت:
کارت شرکت در آزمون از طریق سایت مذکور از تاریخ (۰۷/۰۳/۹۲)
قابل دسترسی و دریافت میباشد. زمان برگزاری آزمون ۱۰/۰۳/۱۳۹۲ و محل
برگزاری آزمون در هنگام ارائه کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
نتایج آزمون:
نتایج آزمون بر اساس ۳ برابر ظرفیت متعاقباً از طریق پایگاههای اطلاعرسانیمعاونت علمی و فناوری اعلام خواهد شد.
مواد آزمون:
مواد آزمون عبارتند از:
الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل: ۱- معارف اسلامی (ضریب
۳)، ۲- زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲)، ۳- اطلاعات سیاسی و
اجتماعی و مبانی قانونی (ضریب ۲)، ۴- سؤالات مرتبط با اسناد بالادستی علم و
فناوری (ضریب ۴) که به تعداد ۱۲۰سوال چهار گزینهای طراحی (بدون اعمال
نمره منفی) خواهد بود.
تبصره:اقلیتهای دینی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف میباشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع میشود.
ب) آزمون تخصصی شامل سؤالات مرتبط با اسناد بالادستی علم و فناوری میباشد.
ج) داشتن گواهینامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در
سطح متوسط (Intermediate) و مهارتهای عمومی فنآوری اطلاعات از مراکز
معتبر تعیین صلاحیت شده.
تذکر: ۱۰۰%درصد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.
تبصره: بومی شامل افرادی میشود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف)محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) بصورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد
همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل
سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای
شغل باشد.
د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای
قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به
استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شدهاند.
ه) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام
وقت در دستگاههای اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق
بیمه داشته باشد.
تبصره:
۱- اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان میباشد و در
صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد
از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به
آن محل انتخاب میگردند. توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم
را به همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.
۲- از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران
اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن از میان جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و
همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و
همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و فرزندان فرزندان شهدا تخصیص مییابد.
لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و
جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان
آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشدهاند میتوانند در این آگهی
ثبتنام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی
بهرهمند شوند. همچنین بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه
پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و آزاده بالای یک
سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای
مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و
آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور
ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند. مابقی
مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شدهاند در حد باقیمانده سهمیه
۲۵ درصد، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد
شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.
پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه
حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبههها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان
جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و
برادران شهدا اختصاص دهند. مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در
آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران
در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط
که در زمان مقرر ثبتنام نمودهاند انجام خواهد شد.
۱/۲- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۲/۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت
شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر، نیازی به اخذ و
ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۳/۲- در گواهی خانواده جانبازان میبایست جمله (عضو خانواده
جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر اینصورت این
افراد نمیتوانند از مزایای مربوطه بهرهمند گردند
۴/۲- ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور
داوطلبانه در جبهههای جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان
جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا
میباشد که در صورت دارابودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین مربوط
از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۳- معلولین عادی بشرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارابودن
شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه
برخوردار خواهند بود.
۴- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر
به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون
عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون) را کسب کردهاند، به ترتیب بالاترین نمرات
آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی
صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق
استخدامی ایجاد نمیکند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با
رعایت اولویتهای مقرر صورت میپذیرد.
۶- افرادی که حدنصاب ۶۰% آزمون (توانمندیهای عمومی) را کسب
نمودهاند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی
شدهاند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون،
گواهینامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فنآوری
اطلاعات را ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه مدارک مذکور در مدت تعیین شده
افراد ذخیره جایگزین خواهد شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون
اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارائه
گواهینامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه
مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل میآید.
تبصره: کسانی که فاقد گواهینامههای مذکور میباشند و یا
گواهینامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمیباشد موظفند در یکی از
مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش «اعتبارسنجی مؤسسات آموزشی» با عنوان
«مؤسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با
آدرس: www.smtc.ac.ir قابل مشاهده میباشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح،
گواهینامه مذکور را ارائه نمایند.
۷- کارکنان غیر رسمی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و
مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون
استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
۸- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با
شاغلین غیر رسمی معاونت علمی و فناوری و شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور
افتاده استان تهران خواهد بود.
۹- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی
بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور
در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل
صادره از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان
سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شدهاند و گواهی مبنی بر امکان ادامه
تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۰- مدارک تحصیلی فارغالتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در
صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به
تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد
۱۱- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام
شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و
در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا
به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از
انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو
و بلااثر میگردد.
۱۲- اسامی پذیرفتهشدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه کارمند ایران (پورتال مردم) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۳- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر میباشد.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:13 توسط samieh
|